Seminaras „Aktyvūs pardavimai“

2018 metų kovo 22-23 dienomis IB vadovus iš mokymo institucijų, pasirinkusių MIDI ir MAXI paslaugų paketus buvo pakviesti į seminarą tema „Aktyvūs pardavimai“, į IB vadovų pasitarimą bei į Asociacijos LIBA visuotinį narių susirinkimą.

Vieta: Vilniaus kolegija, Saltoniškių 58, 301 aud.

Tikslas: supratimas, kokie yra pardavimo proceso etapai parduodant verslui; supratimas, kokia yra pardavėjo atsakomybė užtikrinant pardavimo rezultatus; gebėjimas nustatyti kliento poreikius, užduodant specifinius kryptingus klausimus (bei paruošti šių klausimų sąrašą); gebėjimas pristatyti parduodamas paslaugas/produktus, nurodant savo organizacijos konkurencinį pranašumą; gebėjimas naudoti įtakos klientams ir partneriams darymo technikas; gebėjimas atsakyti į kliento prieštaravimus; gebėjimas sėkmingai užbaigti susitikimą (parduoti).

Seminaro lektorius. Lauras Balaiša. Verslo administravimo magistras, baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Coca-cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK steigėjas ir vadovas Lietuvoje, viešbučio Rinno bendrasavininkas. Turi virš 14 metų patirtį verslo ir valstybinių organizacijų konsultavime. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs virš 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus apmoko iki 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką „Teorija-Treniruotė- Taikymas“, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina lektoriaus gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti betarpišką bendravimą.

Įamžintos akimirkas kviečiame pažiūrėti Asociacijos LIBA Facebook paskyroje