Seminaras „(Analoginis) pardavimo procesas skaitmeniniame amžiuje“

Vilniaus kolegijos „Simulith“ centras 2021 metų lapkričio 26 d. pakvietė seminarą „(Analoginis) pardavimo procesas skaitmeniniame amžiuje“ ir į IB vadovų

Įvairiuose seminaruose pardavimų tema skambėjo ne vieną kartą, nes IB veikla neatsiejama nuo pardavimų. Todėl 2021 metų lapkričio 26 dieną „Simulith“ centras sukvietė visus Lietuvos IB vadovus į internetinį seminarą „(Analoginis) pardavimo procesas skaitmeniniame amžiuje“, kurį vedė lektorius Mindaugas Lastauskas, pardavimų srityje dirbantis nuo 2000 metų. Pranešėjas, kaip pardavimų specialistas, yra perėjęs visus pardavėjo karjeros lygius – nuo paprasto pardavimų vadybininko iki pardavimo vadovo. Per tą laiką dirbo įvairiose paslaugas teikiančiose įmonėse, vadovavo TV3, Delfi ir JCDecaux pardavimo skyriams. Lektorius yra Vilniaus ir Vytauto Didžiojo Universitetų dėstytojas, įvairių konferencijų pranešėjas, Žinių radijo laidų autorius.

Pradžioje buvo apžvelgti pagrindiniai pardavimo vadybininko tikslai akcentuojant vertės kūrimą ir pasitikėjimo auginimą. Lektorius apžvelgė visus pagrindinius pardavimo proceso etapus, pabrėždamas psichologinius, socialinius aspektus. M. Lastauskas paskaitą paįvairino praktinėmis užduotimis, kurios leido klausytojams geriau suprasti ir pabandyti įvairias pardavimo situacijas, aktyviai bendravo su auditorija, kėlė nepatogius klausimus ir analizavo reakcijas. Vadovų reakcijos buvo pozityvios. Šis seminaras būtų naudingas ir IB praktikantams, todėl į kitus aktualius seminarus kviesime juos dalyvauti.

Po paskaitos apie pardavimą Lietuvos IB vadovai buvo pakviesti į pasitarimą, kurio pradžioje visi dalyvavusieji pasidalijo savo patirtimi, papasakojo, kuo gyvena jų bendrovės, kokias naujoves ir iššūkius patyrė.