Seminaras „Inovatyvūs mokymo ir vertinimo metodai verslumo ugdyme“
Š.m. kovo 30-31 dienomis Vilniaus kolegijos „Simulith“ centras ir Kauno kolegija pakvietė imitacinių bendrovių vadovus į seminarą tema „Inovatyvūs mokymo ir vertinimo metodai verslumo ugdyme“ ir vadovų pasitarimą.
Pirmos seminaro dienos lektorius, verslo konsultantas, VŠĮ „Panikos zona“ steigėjas ir direktorius Igoris Vasiliauskas supažindino su inovatyviais mokymo metodais, orientuotais į įtakingiausių pasaulio darbdavių įmonėse dirbančių specialistų įvardintus gebėjimus. IB vadovai pasisėmė naujų idėjų kaip inovatyvių praktinių užduočių pagalba galima ugdyti studentų kūrybiškumą, iniciatyvumą, viešojo kalbėjimo gebėjimus, problemų sprendimo įgūdžius. Seminaro dalyviai praktiškai galėjo išbandyti inovatyvius mokymo ir išmokimo metodus, įvertinti emocinę grįžtamojo ryšio svarbą, asmeniškai pajausti viešojo kalbėjimo, darbo komandoje, pasiskirstant rolėmis, ypatumus. Kiekvienas vadovas, užpildęs atitinkamą anketą, galėjo asmeniškai įsivertinti savo reprezentacinės sistemos dominavimą.
Antrąją seminaro dieną vadovai išklausė paskaitą apie inovatyvius asmens pasiekimų vertinimo metodus. Lektorė dr. Gintautė Žibėnienė, Mykolo Riomerio universiteto docentė, dviejų mokslinių studijų autorė, pasidalijo savo patirtimi, taikant inovatyvius asmens pasiekimo vertinimo metodus, aktualius XXI amžiaus būsimiems specialistams. Kadangi kinta darbo pobūdis, didėja atotrūkis tarp tų gebėjimų, kurie studentams išugdomi ir kurių reikia gyvenime. Socialiniai ir emociniai mokymosi metodai tampa vis svarbesni, nes tradicinės darbinės funkcijos yra mechanizuojamos. Gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos tampa reikalingu gebėjimu. Lektorė pasidalino asmens pasiekimų vertinimo metodų taikymo aktualijomis ir pateikė IB vadovams užpildyti anketą, kuri padės nustatyti asmens pasiekimų vertinimo metodus, taikomus įvairiose mokymo institucijose.