SEMINARAS „Skaitmeninės imitacinės bendrovės transformacija“

2023 metų spalio 26-27 d. „Simulith“ centras pakvietė į seminarą „Skaitmeninės Imitacinės bendrovės transformacija“ ir IB vadovų pasitarimą. Dirbtinis intelektas – draugas ar priešas? Tokia aktualia tema prasidėjo šis dviejų dienų renginys.

Darius Grigaliūnas – dirbtinio intelekto ir ChatGPT mokymų, IT verslo konsultantas, dirbantis IT srityje daugiau nei 20 metų. Jo veiklos sritys – protų sujungimas su dirbtiniu intelektu bei mokymosi transformavimas naudojant AI įrankius. Lektorius narpliojo aktualią temą apie dirbtinio intelekto poveikį mūsų visų gyvenime artimiausioje ateityje ir pademonstravo, kaip išnaudoti technologijos teikiamus privalumus ir galimybes.

Ką galvoja klientų aptarnavimo specialistai ir specialistės? Ar pardavėjų specialybė vis dar patraukli, ar jau reikėtų dairytis kažko kito? O kaip jaučiasi vilkiko vairuotojas ar mokytojas? Buvo smalsu apie tai pamąstyti ir padiskutuoti su kolegomis, kaip generatyvinis dirbtinis intelektas (ChatGPT) veikia mūsų visų darbus ir asmeninius gyvenimus. Lektorius padėjo susigaudyti informacijos gausybėje ir suprasti pagrindinius šio virtualaus pagalbininko naudojimo subtilybes bei suteikė naudingos informacijos.

Lektorius – Vladimir Abdulajev – užsiimantis socialinių tinklų monitoringu, reklamos turinio kūrimu, skaitė paskaitą „Socialinių tinklų panaudojimas mokymosi procese“. Jis papasakojo apie naujoves, panaudojant socialinius tinklus mokymo procese, kokie jų integravimo į mokymosi procesą privalumai, kaip skatinti studentų kūrybiškumą ir didinti jų motyvaciją kurti ir įgyvendinti inovatyvias idėjas. Buvo pateikta daug pavyzdžių, kaip dalyvavimas socialiniuose tinkluose padeda bendrauti, rasti darbą, hobį, sukuriant bendras grupes, panaudojant virtualias auditorijas. Kurdami specialias edukacines paskyras Instagram arba Pinterest, dėstytojai gali suteikti studentams dinamišką ir patrauklią mokymosi patirtį.

Pasidalinta Johanesburgo universitete atlikto tyrimo duomenimis. Pagrindinis šio tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti, ar TikTok socialinės žiniasklaidos platformos integravimas į antro kurso studentų modulį padarytų įtaką studentų mokymuisi nuotoliniu būdu (COVID19 pandemijos metu). Rezultatas:

  • TikTok leido greitai gauti atsakymus ir lengvai dalytis turiniu.
  • Studentai jautė žmogišką ryšį su dėstytoju, o tai buvo svarbu pandemijos metu.
  • Skatino studentų technologinių įgūdžių ugdymą.
  • TikTok suteikė alternatyvią pedagoginę galimybę.

Po mokymo sesijų IB vadovai buvo pakviesti į pasitarimą, kurio metu pateikta informacija ir aptarti aktualūs klausimai.

Rima Bačiulytė ir Marius Ignatonis pademonstravo ir aptarė ERASMUS+ projektų DIGIPRAC ir JOINUS mokymo ir mokymosi įrankiai IB praktikantams ir vadovams vyko akrtyvios diskusijos.