Seminaras VPMF vadovams Vilniuje
Gražų rudenišką rytą iš įvairių Lietuvos kampelių rinkosi verslo praktinio mokymo firmų vadovai, dėstytojai į seminarą „Kaip psichologiškai pasiruošti darbui ir „išgyventi“ jame“.
2015 metų lapkričio 5 dieną seminarą vedė Tomas Lagūnavičius, 2012 metų rudenį vedęs seminarą VPMF tinklui apie pardavimo meną, psichologas, socialinių mokslų daktaras, knygų „Ekonominis, socialinis, psichologinis konsultavimas“ bei „Ekonominė-socialinė psichoterapija – radikalioji psichoterapija“ autorius, Kauno jaunimo mokyklos, kuri atlieka itin svarbią užduotį dirbdamos su mokymo motyvacijos, saviraiškos, mokymosi sunkumų, elgesio bei socialinių problemų turinčiais vaikais, direktorius, praktinių seminarų vadovas, profesionaliai konsultuojantis gamybos, prekybos, įmones veiklos valdymo, pardavimų, rinkodaros, komandos formavimo klausimais.
Lektorius pradėjo seminarą, aktyviuoju būdu, suskirstydamas klausytojus į grupes po 4 žmones, kurie turėjo atlikti įvairias komandines užduotis.
Tomas Lagūnavičius, supažindino su keletu mokymo ir mokymosi metodų, kuriuos jis naujoja savo mokyklos praktikoje. Seminaro klausytojai sužinojo apie pozityvią segregaciją, kai mokiniai suskirsomi į kelias grupes, kuriose keliami skirtingi tikslai, siekiai ir būdai bei metodai jiems pasiekti. Vieni iš vadovų pateko į VIP grupę, kiti – į spec. grupes, pagal asmeninius poreikius ir galimybes.
Lektorius praktiškai pademonstravo, kaip galima greičiau įsisavinti ir išmokti pateikimą informaciją, ją struktūrizuojant. Struktūrizavimo metodų yra labai daug, todėl jis pristatė tik keletą. Seminaro klausytojai sužinojo apie chorinį frontalinį struktūrizavimo metodą, erdvinės kalbos metodą, matematinį metodą ir kt.
Vėliau seminaro vedantysis kalbėjo apie efektyvius kalbų mokymosi metodus ir trumpai pristatė prieš 25 metus iš Amerikos atkeliavusį ir dabar aktyviai populiarinamą Lietuvoje „Kolibrio“ metodą, taip pat aptarė morfologinės analizės metodą.
Seminaro dalyviai aktyviai dalyvavo visose komandinėse ir personalinėse užduotyse, uždavinėjo klausimus lektoriui ir dėkojo už įdomų seminarą.